Friday, August 11, 2017

ធនាគារជាតិ​ប្រកាស​លេខទូរស័ព្ទ៤ខ្សែ សម្រាប់គាំពារអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់​សេវាហិរញ្ញវត្ថុ​

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ធនាគារជាតិ​នៃ​កម្ពុជា កាលពី​ថ្ងៃ​ទី​០៨ សីហា បាន​ប្រកាស​ពី​ការ​បង្កើត​ក្រុមការងារ​គាំពារ​អតិថិជន និង​បាន​រៀបចំ​ក្រុមការងារ​ទទួល​ការ​ហៅ​ទូរស័ព្ទ​ពី​សាធារណជន ដែល​មាន​ច​ម្ង​ល់ ឬ​បញ្ហា​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​ហិរញ្ញវត្ថុ​ទាំងនេះ ។


សាធារណជន​អាច​ទូរស័ព្ទ​មក​លេខ​ដូច​ខាងក្រោម​ជា​រៀងរាល់ថ្ងៃ​ចន្ទ ដល់​ថ្ងៃ​សុក្រ ចាប់ពី​ម៉ោង​៨​ព្រឹក ដល់​ម៉ោង​៥​ល្ងាច ៖ 

- ខ្សែ​ទី​១៖ ០៨៥ ៦០០ ០០២
- ខ្សែ​ទី​២៖ ០៨៥ ៦០០ ០០៣
- ខ្សែ​ទី​៣៖ ០៩៨ ២២០ ០០១ 
- និង​ខ្សែ​ទី​៤៖ ០៩៨ ២២០ ០០២ ។

Read more: kohsantepheap
សូមជួយស៊ែរផង...  សូមអរគុណ...

0 comments:

Post a Comment